(Zveřejňování informací dle zák. č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím
a pokynu MŠMT č.j. 31 479/99-14).
Statutární orgán: |
Mgr. Markéta Špaková
jmenována do funkce od 1. srpna 2024
|
Kontaktní spojení |
Školní 1530
263 80 DOBŘÍŠ
tel: +420 318 521 040
e-mail: post@gymkc.cz |
Případné platby můžete poukázat |
účet školy
MONETA Money Bank, a.s.
č.ú. 211 700 859/0600
FKSP (není určen pro běžné platby) č.ú. 211 701 392/0600
účet Školního sportovního klubu (sportovní kurzy apod)
Komerční banka č.ú. 51-1939110207/0100
účet Sdružení rodičů při GYMKC
Česká spořitelna č.ú. 522793319/0800
|
IČ |
61100331 |
IZO |
000068934 |
REDIZO |
600007812 |
Identifikátor datové schránky |
u8c7xmj |
Profil zadavatele |
https://zakazky.kr-stredocesky.cz/profile_display_102.html |
Pracovníci pověření poskytováním informací |
Mgr. Markéta Špaková, ředitelka školy
Ing. Jana Tománková, zástupce ředitele
Ivana Michalcová, sekretářka |
Postup při vyřizování stížnosti |
Příjem písemně podané stížnosti podle vládní
vyhlášky č. 150/1958 Ú.l., které nelze vyřídit do 10 dnů od doručení, je
povinný subjekt podle ustanovení § 6 odst. 4 povinen potvrdit do 5 dnů ode
dne doručení stížnosti. Podle § 6 odst. 5 stížnosti, které nelze vyřídit
do 10 dnů od doručení musí být vyřízeny do 30 dnů ode dne doručení. Nelze-li
stížnosti vyřídit ani v této lhůtě, mohou být ve výjimečných případech se
souhlasem ředitele školy vyřízeny v prodloužené lhůtě. O prodloužení lhůty
a důvodech tohoto prodloužení musí být stěžovatel informován. |
Postup při vyřizování žádosti o poskytnutí
informace |
Podle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném
přístupu k informacím se žádost o poskytnutí informace podává ústně nebo
písemně. Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta nebo
nepovažuje-li žadatel informaci na ústně podanou žádost za dostačující,
je třeba podat žádost písemně. Za písemnou žádost je v souladu s § 13 odst.
1 zákona č. 106/1999 Sb. a čl. 8 odst. 3 tohoto pokynu považována žádost
doručená poštou, osobně v písemné podobě, datovou schránkou, elektronickou poštou, na
jiném nosiči dat. V případě podání žádosti prostřednictvím telekomunikačního
zařízení musí být uvedena příslušná identifikace žadatele.
- musí být zřejmé, kterému povinnému subjektu je žádost určena, kdo
ji činí, neobsahuje-li žádost tyto údaje, odloží se
- je-li žádost nesrozumitelná, či není jasně vymezen předmět žádosti,
vyzve pověřený pracovník žadatele do 7 dnů, aby žádost upřesnil. Neupřesní-li
žadatel žádost do 30 dnů, bude odmítnuta.
- požadovaná informace musí být poskytnuta do 15 dnů od doručení žádosti,
popř. od doručení upřesnění žádosti
- informace je poskytnuta písemně nebo nahlédnutím do spisu s možností
pořízení kopií (popř. záznamu na paměťovém médiu)
- lhůtu o poskytnutí informace je možno prodloužit ze závažných důvodů
o 10 dnů, o prodloužení lhůty musí být žadatel informován
- pokud je požadovaná informace mimo působnost povinné osoby, pověřený
pracovník žádost odloží a odložení žádosti a jeho důvod sdělí žadateli
do 3 dnů
|
Odvolání proti rozhodnutí povinného subjektu
o odmítnutí poskytnutí informace |
O odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí
poskytnutí informace vydaném ředitelem školy rozhodne Krajský úřad Středočeského
kraje do 15 dnů po předložení odvolání ředitelem školy. Pokud Krajský úřad
v uvedené lhůtě nerozhodne, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým odmítl
odvolání a potvrdil napadené rozhodnutí. Za den doručení tohoto rozhodnutí
se považuje den po uplynutí lhůty pro vyřízení odvolání. |
Formuláře |
Žádost o poskytnutí informace -
pdf doc odt
Žádost o vydání stejnopisu vysvědčení -
pdf
doc
|
Přehled nejdůležitějších předpisů, podle
kterých ředitel školy zejména jedná a rozhoduje |
(vše ve znění pozdějších předpisů)
- Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním,
středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
- Zákon č. 562/2004 Sb., kterým se mění některé zákony v souvislosti s
přijetím školského zákona, ve znění zákona č. 264/2006 Sb.
- Zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o
změně některých zákonů, ve znění zákonů č. 383/2005 Sb., č.
179/2006 Sb. a č. 264/2006 Sb.
- Nařízení vlády č. 689/2004 Sb., o soustavě oborů vzdělání v základním,
středním a vyšším odborném vzdělávání, ve znění nařízení vlády č.
18/2006 Sb. a č. 224/2007 Sb.
- Nařízení vlády č. 75/2005 Sb., o stanovení rozsahu přímé vyučovací,
přímé výchovné, přímé speciálně pedagogické, přímé pedagogicko-psychologické
činnosti pedagogických pracovníků
- Vyhláška MŠMT č. 442/1991 Sb., o ukončování studia ve středních školách
a učilištích, ve znění zákona č. 138/1995 Sb. a vyhlášek č. 235/2003 Sb.
a č. 672/2004 Sb.
- Vyhláška č. 353/2016 Sb. Vyhláška o přijímacím řízení ke střednímu vzdělávání
- Vyhláška MŠMT č. 12/2005 Sb., o podmínkách uznání rovnocennosti a nostrifikace
vysvědčení vydaných zahraničními školami
- Vyhláška MŠMT č. 13/2005 Sb., o středním vzdělávání a vzdělávání v
konzervatoři, ve znění vyhlášky č. 374/2006 Sb.
- Vyhláška MŠMT č. 47/2005 Sb., o ukončování vzdělávání ve středních školách
závěrečnou zkouškou a o ukončování vzdělávání v konzervatoři absolutoriem
- Vyhláška MŠMT č. 48/2005 Sb., o základním vzdělávání a některých náležitostech
plnění povinné školní docházky, ve znění vyhlášky č. 454/2006 Sb.
- Vyhláška MŠMT č. 64/2005 Sb., o evidenci úrazů dětí, žáků a studentů
- Vyhláška MŠMT č. 73/2005 Sb., o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními
vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných, ve
znění vyhlášky č. 62/2007 Sb.,
- Vyhláška MŠMT č. 3/2015 Sb., o některých dokladech o vzdělání,
- Vyhláška MŠMT č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků,
akreditační komisi a kariérním systému pedagogických pracovníků, ve znění vyhlášky
č. 412/2006 Sb.
- Vyhláška MŠMT č. 364/2005 Sb., o vedení dokumentace škol a školských zařízení
a školní matriky a o předávání údajů z dokumentace škol a školských zařízení a ze
školní matriky (vyhláška o dokumentaci škol a školských zařízení), ve znění
vyhlášek č. 389/2006 Sb. a č. 226/2007 Sb.
- Vyhláška MZd č. 410/2005 Sb., o hygienických požadavcích na prostory a
provoz zařízení a provozoven pro výchovu a vzdělávání dětí a mladistvých
- Vyhláška MŠMT č. 492/2005 Sb., o krajských normativech
- Vyhláška č. 263/2007, kterou se stanoví pracovní řád pro zaměstnance škol
a školských zařízení zřízených MŠMT, krajem, obcí nebo dobrovolným svazkem
obcí
- Zákon č. 179/2006 Sb., o ověřování a uznávání výsledků dalšího
vzdělávání a o změně některých zákonů (zákon o uznávání výsledků
dalšího vzdělávání)
- Vyhláška č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků,
akreditační komisi a kariérním systému pedagogických pracovníků, ve znění vyhlášky
č. 412/2006 Sb.
- Vyhláška č. 208/2007 Sb., o podrobnostech stanovených k provedení zákona
o uznávání výsledků dalšího vzdělávání
- Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce
- Nařízení vlády č. 75/2005 Sb. o stanovení rozsahu přímé vyučovací, přímé
výchovné, přímé speciálně pedagogické a přímé pedagogicko-psychologické činnosti
pedagogických pracovníků
- Nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
službách a správě
- Vyhláška č. 64/2005 Sb., o evidenci úrazů dětí, žáků a studentů
- Zákon č. 306/1999 Sb., o poskytování dotací soukromým školám, předškolním
a školským zařízením, ve znění zákonů č. 132/2000 Sb., č. 255/2001 Sb.,
č. 16/2002 Sb., č. 284/2002 Sb., č. 562/2004 Sb., č. 383/2005 Sb. a
179/2006 Sb.
- Vyhláška MŠMT č. 281/2001 Sb., kterou se provádí § 9 odst. 3 písm. a)
zákona č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení a o změně některých zákonů
(krizový zákon), ve znění vyhlášky č. 237/2003 Sb.
|
Ceník služeb poskytovaných veřejnosti |
Poskytnutí informací
Žadatel je povinen uhradit náklady
spojené s vyhledáním a pořízením požadované informace v souladu s § 17 odst.
1 zákona 106/1999 Sb. podle následujícího sazebníku:
a) úhrada výkonu při vyhledávání informací
- základní sazba (do 30 min prac. činnosti) .... 100 Kč
- za každou další započatou půlhodinu .......... 80 Kč
b) pořízení kopie (popř. výstupu z tiskárny)
- jednostranná A4 ......... 2 Kč (A3 .......... 5 Kč)
- oboustranná A4 .......... 4 Kč (A3 .......... 10 Kč)
c) odeslání informace na adresu žadatele
Žadatel uhradí náklady, popř. zaplatí zálohu na úhradu nákladů ve výši min.
75 % do 8 dnů od podání žádosti v hotovosti v kanceláři školy
na účet školy.
Přihlášky
- Poskytnutí přihlášky na SŠ, VOŠ, VŠ ........................ 15 Kč
- Potvrzení přihlášky na VOŠ, VŠ .............................. 100 Kč
- za každou další .......................................................... 10 Kč
Vystavení stejnopisu vysvědčení:
- Ročníkové ................................................................... 100 Kč
- Maturitní .................................................................... 100 Kč
Potvrzení o studiu
- Vydání potvrzení o studiu ....................................... 50 Kč
|
Výroční zpráva podle zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon |
|
Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím |
Výroční zprávy dle 106/1999 Sb.
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
žádosti o informace
|
Inspekční zprávy |
Počátek inspekce |
Konec inspekce |
Zpráva ke stažení |
23.03.2022
|
26.03.2022
|
Zpráva
|
06.11.2014
|
12.11.2014
|
Zpráva
|
10.06.2010
|
11.06.2010
|
Zpráva
|
27.11.2006
|
29.11.2006
|
Zpráva
|
27.11.2006
|
04.12.2006
|
Zpráva
|
19.03.2003
|
21.03.2003
|
Zpráva
|
19.09.2000
|
19.09.2000
|
Zpráva
|
02.05.2000
|
05.05.2000
|
Zpráva
|
Generováno z webu csicr.cz
|
Další dokumenty |
naleznete v sekci Dokumenty
|
Seznam organizací: |
Seznam všech rozpočtových, příspěvkových, zřizovaných,
řízených a jiných organizací, které jsou povinným subjektem zřízeny nebo
jsou jakkoli pravidelně navázány na rozpočet povinného subjektu.
Gymnázium Karla Čapka, Dobříš, Školní 1530 nezřizuje žádné organizace.
|